افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور سمنان به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز سمنان ؛ساختمان آموزشی تحصیلات تکمیلی شهید رجایی و مجموعه فرهنگی نور با حضور جناب آقای دکتر خباز استاندار محترم سمنان و جناب آقای قنبری معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان و جناب اقای دانایی فرماندار محترم شهرستان سمنان و دکتر یورد خانی ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان سمنان و جمعی از معاونین و مدیران استانداری و دستگاه های اجرایی و کارکنان و دانشجویان در تاریخ 12 بهمن به مرحله بهره برداری رسید.

دکتر یورد خانی رئیس محترم دانشگاه پیام نور استان سمنان در مراسم افتتاحیه طی گزارشی از روند تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه بیان داشتند؛ ساختمان تحصیلات تکمیلی شهید رجایی با مساحت 2300 مترمربع بالغ بر 18/971/000/000 ریال هزینه در بر داشته است همچنین ساختمان فرهنگی نور با مساحتی بالغ بر 250 متر مربع و هزینه بالغ بر 4/000/000/000 ریال هزینه و تکمیل شده است. ایشان افزودند: دانشگاه پیام نور مرکز سمنان در 57 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و 23 رشته تحصیلی کارشناسی ارشد به تعداد 2200 دانشجو مشغول تحصیل می باشند.

در ادامه نیز دکتر خباز استاندار محترم سمنان ضمن تبریک و گرامیداشت دهه مبارکه فجر و تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه دانشگاه پیام نور برای همه آرزوی موفقیت داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر