برگزیده ها
1400/9/1 دوشنبه
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی:
اختیار ویژه به دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور/ در محل زندگی خود امتحان حضوری بدهید

.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری آزمو‌ن‌های پایان ترم این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری، گفت: دانشجویان این دانشگاه می‌توانند در محل زندگی خود آزمون‌های پایان ترمشان را بدهند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر علیرضا دل افکار با اشاره به برگزاری حضوری آزمون‌‌های پایان ترم این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا آزمون‌های دانشجویان در پایان نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی به صورت الکترونیکی و در مقطع کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون‌های دانشگاه پیام‌نور متمرکز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور تصمیم‌گیری درباره برگزاری آزمون‌ها کمی سخت است و بر همین اساس فعلا فقط آزمون‌های دانشجویان کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار می‌شود. 
دل‌افکار در مورد امکان تغییر محل برگزاری آزمون‌های پایان ترم تحصیلی جاری نیز اظهار داشت: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور می‌توانند محل برگزاری آزمون خود را مشخص کنند، به عبارتی آنها می‌توانند در محل سکونت خود، آزمون‌های پایان ترمشان را بدهند.

* امکان تغییر محل برگزاری آزمون دانشجویان از اول تا هشتم آذرماه
وی ادامه داد: تغییر محل آزمون برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از اول تا هشتم آذرماه سال جاری امکانپذیر خواهد بود و تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور نیز موظف هستند با تعیین ظرفیت، امکان تغییر محل آزمون را برای دانشجویان فراهم کنند.

* شرط امکان ثبت تغییر محل آزمون و ثبت نمره پایان ترم، تسویه شهریه است
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تاکید کرد : امکان ثبت تغییر محل آزمون در سیستم گلستان و همچنین ثبت نمره امتحانات پایان ترم دانشجویان منوط به تسویه حساب شهریه آنهاست و دانشجویان موظف هستند ، نسبت به پرداخت کامل شهریه خود اقدام کنند.
براساس این گزارش، دانشجویان برای تغییر محل برگزاری آزمون‌های خود باید ۵۷۵ هزار ریال مازاد بر شهریه خود پرداخت کنند.

 
امتیاز دهی