اخبار
1400/8/23 یکشنبه
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور :
دانشگاه پیام نور می تواند پیشقراول تحول در علوم انسانی باشد/ تجربه انباشته دانشگاه پیام نور در حوزه الکترونیکی ارزشمند است

.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با عنوان اینکه تحول در علوم انسانی، تحولی بزرگ خواهد بود، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی محتوا محورو توانمند با ظرفیت ویژه در حوزه علوم انسانی است که می تواند با تکیه بر محتوای دروس مبتنی بر پیش فرض های دینی و هویتی، پیشقراول تحول در علوم انسانی باشد.
به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین رستمی در دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه پیام نور افزود: ظرفیت محتوایی و کتاب محور بودن دانشگاه پیام نور، فرصت تحول بزرگی برای دانشجویان مستعد و توانمند این دانشگاه است که تاکنون نیز نقش موثری در استقلال، خودکفایی ،خودباوری و خلاقیت آنها داشته است.
وی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از این دانشگاه مردمی افزود: دانشگاه پیام نور دانشگاهی است که در بحث توسعه آموزش عالی و عدالت آموزشی پیشگام بوده و در مقطعی توانست بار سنگین جمعیتی متوجه کنکور و متمایل به آموزش عالی را سبک کرده و در جهت برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور موثر باشد.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها توسعه هویت ملی در بعضی از مناطق مرزی را نتیجه  حضور و ارائه خدمات موثر آموزشی دانشگاه پیام نور دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور همچنین دارای تجربه انباشته ارزشمندی در حوزه آموزش الکترونیکی است که می تواند از این ظرفیت در جذب دانشجویان خارجی و گسترش مرزهای دانش استفاده کند.
وی مسئولیت مدیران دانشگاه پیام نور را بسیار خطیر و حساس عنوان کرد و گفت: دانشگاه پیام نور تاکنون در تربیت و پرورش دانشجویان نقش بسیار موثری ایفا کرده است و می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود بسترهای رشد و شکوفایی آنها را بیش از پیش فراهم کند.

 
امتیاز دهی